Website en AdWords campagne voor SmiLease

SmiLease is in 2006 als eerste leasemaatschappij in Nederland gestart met het aanbieden van particuliere autolease. Door de succesvolle formule is SmiLease hierin een begrip geworden en heeft het bijgedragen aan de sterke groei in vraag naar particuliere autolease.

Nieuwe website

SmiLease heeft Speak verzocht een nieuwe website te ontwerpen en bouwen. Voor de doelgoep is deze overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en actiegericht opgezet. Het beheer van de website is simpel mogelijk via het maatwerk CMS Speakpoint.

AdWords campagne

Voor de promotie maakt SmiLease al jaren gebruik van het advertentieprogramma Google AdWords. De campagne zorgde voor extra offerte-aanvragen, wat leidde tot een continue groei in nieuwe klanten. Een goed gesprek en analyse van de huidige campagne zorgden voor nieuwe inzichten en groeimogelijkheden.

200% meer offerte-aanvragen

Speak besloot de AdWords campagne geheel opnieuw op te zetten. De nieuwe structuur scheidt de kaf van het koren door de juiste doelgroepen aan te spreken. Advertenties afgestemd op de zoekopdracht leveren een hogere respons. Elke gespendeerde euro wordt daarmee effectiever ingezet.

Het resultaat? In de eerste fase is het aantal offerte-aanvragen via de AdWords campagne verdrievoudigd. De komende tijd wordt de campagne verder geoptimaliseerd  voor nog betere resultaten.

Reactie SmiLease
Hans van der Kooij, directeur-eigenaar SmiLease - "De resultaten die in korte tijd zijn geboekt hebben mij positief verrast. Ik had niet verwacht dat de impact zo groot zou zijn".