Narrowcasting voor Kramp

Kramp is één van Europa's grootste technische groothandels in onderdelen en diensten voor de agrarische, industriële, tuin- en parkbranche. Wat ooit begon als een eenmanszaak in Varsseveld, is uitgegroeid tot een multinational met meer dan 1.100 medewerkers en 50.000 klanten wereldwijd. Kramp kan ruim 155.000 artikelen uit voorraad leveren.

Doelstelling

Een innovatieve oplossing realiseren om klanten in de showroom in Leek te informeren over producten, aanbiedingen, het bedrijf en de ontwikkelingen.

Oplossing

Speak realiseerde een digital signage-oplossing voor de vestiging Leek. Productfoto’s, nieuwsberichten, video’s en aanbiedingen wisselen elkaar in de beeldschermpresentatie af. Klanten kunnen bovendien live meekijken in de productiehal van Kramp in Varsseveld. De beelden zijn afkomstig van twee camera’s en worden continu op het beeldscherm in Leek getoond. Hierdoor wordt het voor bezoekers van de vestiging Leek mogelijk een kijkje te nemen in het dynamische distributiecentrum van Kramp. Naast digital signage in Leek heeft Speak ook een oplossing voor op de Franse landbouwbeurs SIMA gerealiseerd. Beursbezoekers werden op de stand van Kramp in het Frans geïnformeerd over de producten en diensten.

Resultaat

De digital signage-oplossing in Leek zorgt ervoor dat klanten beter op de hoogte zijn van geldende aanbiedingen, nieuwe producten en ontwikkelingen. Hierdoor wordt meer rendement gerealiseerd. Bovendien ‘verbindt’ het narrowcastingkanaal de vestigingen Leek en Varsseveld met elkaar.