Portal Ontwikkelen (1)
Abstract Orange Background 01

Webportalen schuldhulpverlening voor Kredietbank Nederland

Stichting Kredietbank Nederland is een sociale bank. Kredietbank Nederland is er voor iedereen die te maken krijgt met schulden of met financiële vragen rondloopt. Door het inzetten van schuldhulpverlening, inkomensbeheer en kredietverlening helpt Kredietbank Nederland mensen op weg naar een financieel gezonde toekomst. Omdat iedere situatie anders is, kijkt Kredietbank Nederland altijd naar een persoonlijke oplossing. Financieel gezond zijn, worden en blijven. Daar staat Kredietbank Nederland voor.

Webportalen schuldhulpverlening

Naast het ontwikkelen van de corporate website hebben we tevens de opdracht gegund gekregen van Stichting Kredietbank Nederland om nieuwe schuldhulpverlening webportalen te ontwikkelen: Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak. De webportalen zijn gekoppeld aan de Allegro software van Kred’it. Allegro ondersteunt primaire processen voor schuldhulpverlening. Dit zorgt ervoor dat medewerkers van Kredietbank Nederland altijd veilig en makkelijk inzage hebben in de gegevens en beschikken over de nieuwste informatie.

Mijn Bankgemak

Het portaal ''Mijn Bankgemak'' is hét internetbankieren van Kredietbank Nederland. Via dit nieuwe portaal hebben klanten toegang tot hun budgetbeheer, schuldhulpbemiddeling en/of lening. In het online portaal kunnen ze eenvoudig wijzigingen en betaalopdrachten doorgeven. Tevens hebben klanten snel inzicht in onder andere bij- en afschrijvingen op hun rekening, het betaalplan, geplande afspraken en/of de status van hun schuldregeling. In het portaal bevindt zich een berichtenbox waardoor een klant altijd op de hoogte is van ontwikkelingen en belangrijk nieuws.

Zakelijk Bankgemak

Zakelijk Bankgemak is het webportaal voor zakelijke klanten van Kredietbank Nederland. Met een persoonlijke inlogcode kunnen contactpersonen van gemeenten online gegevens raadplegen van inwoners die in een schuldhulpverleningstraject zitten bij Kredietbank Nederland.

Een makkelijk te beheren CMS systeem

Samen met Kredietbank Nederland hebben we alle wensen en eisen op een rijtje gezet. Één van die wensen was een krachtig maar een makkelijk te beheren CMS systeem. Een CMS systeem waarin de medewerkers van Kredietbank Nederland makkelijk zelf content kunnen beheren, formulieren kunnen aanpassen en persoonsgegevens kunnen doorvoeren. Op basis van deze wensen hebben we gekozen voor het Umbraco CMS: een systeem dat volledig naar wens is in te richten, te koppelen aan bestaande systemen én eenvoudig in beheer.

Dankzij een slimme toekenning van gebruikersrechten (centraal en decentraal) kan Kredietbank Nederland alle omgevingen makkelijk aanpassen vanuit één beheeromgeving waar én wanneer ze maar willen. Geen gedoe met inlognamen of het wisselen tussen webapplicaties!

Let's Speak

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Laat hier je telefoonnummer achter. Wij bellen je zo snel mogelijk terug!