Website & Google Adwords voor Mavasol

Mavasol heeft mestverwerking systemen als kern activiteit. Het vertegenwoordigt o.a. Daritech buiten Noord Amerika. Vanuit een sterke oplossing gerichte en innovatieve gedachte levert Mavasol maatwerk oplossingen op alle mogelijke bedrijfsomstandigheden. De realisatie gebeurt met bewezen technieken voor een gewenste oplossing.

Doelstelling

Mavasol had de wens voor een meertalige website (Nederlands en Engelstalig) uitgesproken, om op deze manier online beter vindbaar te worden. Naar aanleiding van een gesprek werd duidelijk dat een WordPress website met een multi-language passend zou zijn bij de doelstellingen van Mavasol. Na oplevering werd de website een groot succes dat er besloten werd om later ook een .de (Duitsland) domein eraan toevoegen als een .dk (Denemarken).

Websitebeheer en Adwords

Na de realisatie heeft Speak de website in beheer genomen in combinatie met een Google AdWords pakket. Deze samenwerking heeft menig brochure aanvragen en interessante projecten opgeleverd.