Website & AdWords voor Werktijd Uitzendburo

Uitzendbureau Werktijd is in 2001 opgericht door 2 Friezinnen en is gevestigd in Heerenveen en Buitenpost. Sinds jaar en dag wordt de website door Speak gebouwd.

Nieuwe website

Sinds afgelopen week staat de nieuwe website van Werktijd Uitzendburo online. Net zoals de vorige website is ook  de nieuwe website door ons ontwikkeld. De opdracht was om een frisse, moderne website te ontwikkelen, welke voldoet aan de grafische en technische eisen van deze tijd.  Speak verzorgde zowel het grafisch als de technische realisatie en de koppeling met het back-office pakket Easyflex.

SpeakPoint multichannel CMS biedt Werktijd Uitzendburo de mogelijkheid om zelf naar eigen inzicht tekst en beeldmateriaal op de website te beheren. Een functionaliteit waar Werktijd Uitzendburo serieus mee aan de slag is gegaan door het plaatsen van sfeerfoto’s en visuele call-to-action blokken op verschillende pagina’s binnen de website. Gezamenlijk met Werktijd Uitzendburo hebben we zo een visuele aantrekkelijke website gecreëerd.

  • website uitzendbureau
  • Easyflex koppeling website

Koppeling met Easyflex

Voor het beheer van haar vacatures maakt Werktijd Uitzendburo gebruik van het backoffice pakket EasyFlex. Speak koppelde ook nu weer de website aan Easyflex, waardoor de website altijd een actueel overzicht toont van de beschikbare vacatures.  Naast het uitlezen van vacatures, is tevens het inschrijfformulier voor werkzoekenden gekoppeld aan Easyflex. Deze rechtstreekse koppeling draagt bij aan een vlotte verwerking van werkzoekenden die zich online inschrijven bij Werktijd Uitzendburo.

Online promotie

Voor de online promotie is er al jaren een samenwerking actief met Speak voor de AdWords campagne. Deze zorgt voor een versnelde groei in het bestand werkzoekenden (+54% online inschrijvingen) en zorgt zelfs voor bijna 3x zoveel online reacties op vacatures (+196% reacties). Met de nieuwe website online worden er nu stappen gezet om de naamsbekendheid verder te laten groeien.

Reactie klant

“Daarnaast werken we veel met digitale urenbriefjes. Naast de nieuwe website, ontwikkeld Speak voor ons een custom-made inlogpagina binnen de site waarin onze uitzendkrachten en klanten o.a. hun gewerkte uren kunnen registeren. We zijn erg blij met het eindresultaat!”, aldus Rie-Anne Faber van Werktijd Uitzendburo.