Conversie optimalisatie

Gebruiksvriendelijkheid

Een aspect bij conversie optimalisatie is het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van uw website. Uw bezoekers komen op uw website met een doel. Als zij niet eenvoudig kunnen vinden wat ze zoeken, dan is een concurrent snel gevonden. 

Actiegerichtheid

Actiegerichte knoppen (call-to-actions) spelen een belangrijke rol bij conversie optimalisatie. Door op elke pagina de bezoeker relevante actie(s) te bieden, groeit de kans dat deze paden gevolgd worden. Zo kan het conversiepercentage positief worden beïnvloed. Ook de opmaak en plaats van Call to Actions zijn van grote invloed. 

Conversie optimalisatie door Speak

Bij conversie optimalisatie werkt Speak volgens uw doelgroepen en doelstellingen. Wij stellen een plan van aanpak op om de gestelde doelen te realiseren. Statistieken worden geanalyseerd en diverse aspecten van de site getest met varianten. 

Cases
  • Online marketing voor SolidoMano
    Beregeningsspecilast Magento webshop
  • Intersport de Leeuw
    Bacardi Nederland
    SmiLease
    Balanza
  • De Friese Wouden
    Limburgia
    Olea Hof
    Werktijd Uitzendburo
  • Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    Filtersbestellen Magento webshop
  • Wordpress website voor Mavasol