Conversie optimalisatie

Gebruiksvriendelijkheid

Een aspect bij conversie optimalisatie is het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van uw website. Uw bezoekers komen op uw website met een doel. Als zij niet eenvoudig kunnen vinden wat ze zoeken, dan is een concurrent snel gevonden. 

Actiegerichtheid

Actiegerichte knoppen (call-to-actions) spelen een belangrijke rol bij conversie optimalisatie. Door op elke pagina de bezoeker relevante actie(s) te bieden, groeit de kans dat deze paden gevolgd worden. Zo kan het conversiepercentage positief worden beïnvloed. Ook de opmaak en plaats van Call to Actions zijn van grote invloed. 

Conversie optimalisatie door Speak

Bij conversie optimalisatie werkt Speak volgens uw doelgroepen en doelstellingen. Wij stellen een plan van aanpak op om de gestelde doelen te realiseren. Statistieken worden geanalyseerd en diverse aspecten van de site getest met varianten. 

Cases
  • Intersport de Leeuw
    Werktijd Uitzendburo
    Limburgia
    SmiLease
  • Olea Hof
    Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    Balanza
  • Magento webshop met kassa- en voorraadkoppeling  Steenwijk Schoenen
    Pansite Nederland Magento webshop
    Bacardi Nederland
  • Magento webshop Hout en Bouwmaterialen
    Online marketing voor SolidoMano
    Beregeningsspecilast Magento webshop
    Solar Systemen
  • Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    De Friese Wouden
    Wordpress website voor Mavasol
    Magento webshop Misenta
  • Filtersbestellen Magento webshop