E-mailmarketing Campagnes

Met E-mailmarketing kan je meer halen uit jouw bestaande contactenlijst/klantenbestand! Benader bestaande klanten met een gerichte, persoonlijke boodschap, voor een zo optimaal mogelijk resultaat. Naast passende aanbiedingen is E-mailmarketing geschikt om de naamsbekendheid blijven te verhogen. 

  • programma voor e-mail marketing

Drag and Drop

De Direct Mail programma's waarmee wij werken zijn stuk voor stuk krachtige en gebruikersvriendelijke platforms voor uw e-mailmarketing. Het opzetten van een E-mail template is nog nooit zo simpel geweest. Afbeeldingen, teksten, buttons. Alles kan simpel toegepast worden op de plek waar jij wilt!

  • e-mail drag and drop

Personaliseer het contact met je relaties

Het is vele malen bewezen dat ontvangers beter reageren op gepersonaliseerde e-mails. Naast de voor- en achternaam is het ook mogelijk om extra gegevensvelden te gebruiken als leeftijd, geslacht, interessegebieden, etc. Met deze extra informatie kunt u uw doelgroepen segmenteren en per doelgroep informatie op maat versturen. Maar dan moeten deze gegevens wel inzichtelijk zijn. 

Verhoog het aantal contact aanvragen of omzet

Met E-mail marketing kan je eenvoudig autoresponders naar potentiële klanten sturen nadat zij zich hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief. In deze responder kan een link staan naar een brochure, een specifiek product of dienst (bijv. in de vorm van een aanbieding) of een case. is het zeer geschikt om bestaande klanten aanbiedingen of acties per mail toe te sturen.

Meten is weten

Met Direct Mail campagnes kan je snel en makkelijk het effect van jouw nieuwsbrief meten. Wat is het resultaat geweest van een aanbieding in de nieuwsbrief? Zorgt het ook voor meer aanvragen? Met Direct Mail campagnes worden alle gegevens en het verkeer wat vanuit nieuwsbrieven komt gemeten en inzichtelijk gemaakt.

Bovendien krijgt je inzicht in het mailprogramma zelf hoe vaak een mail wordt geopend, wat het doorklikpercentage is naar jouw website, op welk moment van de dag de nieuwsbrief het meeste effect heeft en welke titels en acties de hoogste conversie en het meeste rendement opleveren.

  • Google Analytics en e-mail marketing

A/B testen Direct Mail

Deze functionaliteit is erg handig om te controleren welke aanpassingen in een E-mail wel of niet goed werken. Het geeft jou de mogelijkheid om verschillende versies van een nieuwsbrief of mailing te versturen. Na afloop kan je zien welke het best gepresteerd heeft. Deze informatie kan je vervolgens weer gebruiken voor een volgende Direct Mail Campagne. 

Meer respons uit jouw contacten/klanten

Alle programma's bieden krachtige en flexibele alles-in-één oplossingen voor jouw e-mail marketing. Maar welke is geschikt voor jou? Laat ons adviseren! 

Cases
  • Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Solar Systemen
    Magento webshop Hout en Bouwmaterialen
    Intersport de Leeuw
  • Filtersbestellen Magento webshop
    Olea Hof
    Beregeningsspecilast Magento webshop
    Bacardi Nederland
  • Magento webshop met kassa- en voorraadkoppeling  Steenwijk Schoenen
    Magento webshop Misenta
    Balanza
    Limburgia
  • De Friese Wouden
    Pansite Nederland Magento webshop
    SmiLease
  • Werktijd Uitzendburo
    Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
  • Wordpress website voor Mavasol