De meerwaarde van klantenreviews

De opkomst van klantreviews wordt steeds van meer belang. Voorheen zagen bedrijven reviews als iets kwaads, het kon het imago van de organisatie schade doen. Tegenwoordig wordt het gezien als een kans, reviews kunnen inzichten van buitenaf aan het licht brengen. Hierdoor kan het van toegevoegde waarde zijn om de organisatie te helpen met groei.

Klantenvertellen & Kiyoh

Het implementeren van bijvoorbeeld Klantenvertellen in de website of Kiyoh voor webshops biedt de mogelijkheid om klanten te laten reviewen. In Nederland is Klantenvertellen en Kiyoh marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Grote en kleine bedrijven en brancheorganisaties kiezen voor Klantenvertellen om hun online reputatie te verbeteren en te versterken. Het leidt tot meer vertrouwen van de consument en klanten kunnen sneller worden overtuigd.

Kwantitatieve data

Kort gezegd, een cijfermatige weergave van data. Voorbeeld hiervan is de NPS (net promoter score), het is wijze waarop de klant de webshop of website beoordeeld. Het biedt in één oogopslag de resultaten en trends van de bezoeker. Nadelig is dat er geen reden bij wordt vermeld, het geeft een indicatie weer waarbij de site hoog of laag gewaardeerd wordt.

Kwalitatieve data

Met kwalitatieve data kan er belangrijkere informatie vergaard worden. Het geeft meer inzichten hoe klanten tegen jouw product of dienst aankijken. Zodoende kan je als organisatie beter inspelen op de behoeftes van de klant. De ontvangen feedback kan ingezet worden om bijvoorbeeld klachten in de toekomst te voorkomen.

Kwantitatief of kwalitatief

Beide informatie kan gebruikt worden als feedback, door middel van een klantenvertellen module kunnen klanten hun mening achterlaten. De klant kan aan de hand van diverse punten (aangedragen door jouw) beoordeeld worden. Kwalitatieve data wordt verzameld door een tekst vak waar uitleg gegeven kan worden.

Bijkomende voordelen

Naast de beoordeling hebben Klantenvertellen en Kiyoh andere voordelen:

  • Official Google partner (gele sterren in Adwords)
  • Koppelingen met Social Media
  • Vormgeving die past bij jouw bedrijf
  • Meerdere domeinnamen mogelijk
  • Maatwerk vragenlijst
  • Eenvoudig enquêtes versturen
  • Ongelimiteerd gebruik

Speak

Ook interesse in Klantenvertellen of Kiyoh? Neem contact op met Speak!

Cases
  • GGZ Friesland
    De Beier
    Almere College
    Centrum voor Specialistische Farmacie
  • Wordpress website voor Mavasol
    SmiLease
    Stenden Hogeschool
    Stichting DBF
  • Wieke Wonen
    Balanza
    Werktijd Uitzendburo
    Lely Consumables
  • Novema TV
    Bibliotheek Kennemerwaard
    Filtersbestellen Magento webshop
    Hajé
  • Olea Hof
    Sportstad
    Solar Systemen
    Friesland College
  • Kramp
    Persbureau Ameland
    Engie
  • Noorderpoortcollege
    Nieuw websites Thomas Rap & Cargo Uitgeverijen
    Mijneigenvlag.nl
    Van Der Woude
  • Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    Beweging 3.0
    Mokobouw
  • Revalidatie Friesland
    OSG Singelland
    Holland webwinkel Magento webshop
    Intersport de Leeuw
  • Smoeltjes
    De Friese Wouden
    Biddle
    Veilig Verkeer Nederland
  • Pansite Nederland Magento webshop
    Afûk
    Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Nij Smellinghe
  • PéPé Snackservice
    Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    FC-Educatie
  • GGZ Friesland
    Bacardi Nederland
    Ambulancezorg Groningen
  • Limburgia
    Beregeningsspecilast Magento webshop
    De Friese Wouden
  • ROC Friese Poort
    Wagenborg
    Magento webshop met kassa- en voorraadkoppeling  Steenwijk Schoenen
    Olea Hof
  • NHL Hogeschool
    Rederij Doeksen
    Magento webshop Hout en Bouwmaterialen
    NHL Hogeschool
  • Magento webshop Misenta
    VCD
    Antonius Ziekenhuis
    Wind Groep