De meerwaarde van klantenreviews

De opkomst van klantreviews wordt steeds van meer belang. Voorheen zagen bedrijven reviews als iets kwaads, het kon het imago van de organisatie schade doen. Tegenwoordig wordt het gezien als een kans, reviews kunnen inzichten van buitenaf aan het licht brengen. Hierdoor kan het van toegevoegde waarde zijn om de organisatie te helpen met groei.

Klantenvertellen & Kiyoh

Het implementeren van bijvoorbeeld Klantenvertellen in de website of Kiyoh voor webshops biedt de mogelijkheid om klanten te laten reviewen. In Nederland is Klantenvertellen en Kiyoh marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Grote en kleine bedrijven en brancheorganisaties kiezen voor Klantenvertellen om hun online reputatie te verbeteren en te versterken. Het leidt tot meer vertrouwen van de consument en klanten kunnen sneller worden overtuigd.

Kwantitatieve data

Kort gezegd, een cijfermatige weergave van data. Voorbeeld hiervan is de NPS (net promoter score), het is wijze waarop de klant de webshop of website beoordeeld. Het biedt in één oogopslag de resultaten en trends van de bezoeker. Nadelig is dat er geen reden bij wordt vermeld, het geeft een indicatie weer waarbij de site hoog of laag gewaardeerd wordt.

Kwalitatieve data

Met kwalitatieve data kan er belangrijkere informatie vergaard worden. Het geeft meer inzichten hoe klanten tegen jouw product of dienst aankijken. Zodoende kan je als organisatie beter inspelen op de behoeftes van de klant. De ontvangen feedback kan ingezet worden om bijvoorbeeld klachten in de toekomst te voorkomen.

Kwantitatief of kwalitatief

Beide informatie kan gebruikt worden als feedback, door middel van een klantenvertellen module kunnen klanten hun mening achterlaten. De klant kan aan de hand van diverse punten (aangedragen door jouw) beoordeeld worden. Kwalitatieve data wordt verzameld door een tekst vak waar uitleg gegeven kan worden.

Bijkomende voordelen

Naast de beoordeling hebben Klantenvertellen en Kiyoh andere voordelen:

  • Official Google partner (gele sterren in Adwords)
  • Koppelingen met Social Media
  • Vormgeving die past bij jouw bedrijf
  • Meerdere domeinnamen mogelijk
  • Maatwerk vragenlijst
  • Eenvoudig enquêtes versturen
  • Ongelimiteerd gebruik

Speak

Ook interesse in Klantenvertellen of Kiyoh? Neem contact op met Speak!

Cases
  • Wagenborg
    Werktijd Uitzendburo
    Noorderpoortcollege
    Pansite Nederland Magento webshop
  • Kramp
    Smoeltjes
    GGZ Friesland
    ROC Friese Poort
  • Magento webshop Hout en Bouwmaterialen
    Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Olea Hof
    Hajé
  • Ambulancezorg Groningen
    Almere College
    Mijneigenvlag.nl
    Magento webshop Misenta
  • PéPé Snackservice
    Bibliotheek Kennemerwaard
    Magento webshop met kassa- en voorraadkoppeling  Steenwijk Schoenen
  • Van Der Woude
    Limburgia
  • NHL Hogeschool
    Bacardi Nederland
    Antonius Ziekenhuis
    Holland webwinkel Magento webshop
  • GGZ Friesland
    Wind Groep
    Intersport de Leeuw
    NHL Hogeschool
  • Friesland College
    Novema TV
    SmiLease
  • Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    VCD
    Rederij Doeksen
  • FC-Educatie
    Stichting DBF
    Mokobouw
    Filtersbestellen Magento webshop
  • Veilig Verkeer Nederland
    Sportstad
    De Friese Wouden
    Lely Consumables
  • Engie
    Afûk
    Solar Systemen
    Balanza
  • Centrum voor Specialistische Farmacie
    Wieke Wonen
    Stenden Hogeschool
    Beregeningsspecilast Magento webshop
  • De Friese Wouden
    Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    Revalidatie Friesland
    Nij Smellinghe
  • De Beier
    OSG Singelland
    Beweging 3.0
    Biddle
  • Nieuw websites Thomas Rap & Cargo Uitgeverijen
    Olea Hof
    Persbureau Ameland