De meerwaarde van klantenreviews

De opkomst van klantreviews wordt steeds van meer belang. Voorheen zagen bedrijven reviews als iets kwaads, het kon het imago van de organisatie schade doen. Tegenwoordig wordt het gezien als een kans, reviews kunnen inzichten van buitenaf aan het licht brengen. Hierdoor kan het van toegevoegde waarde zijn om de organisatie te helpen met groei.

Klantenvertellen & Kiyoh

Het implementeren van bijvoorbeeld Klantenvertellen in de website of Kiyoh voor webshops biedt de mogelijkheid om klanten te laten reviewen. In Nederland is Klantenvertellen en Kiyoh marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Grote en kleine bedrijven en brancheorganisaties kiezen voor Klantenvertellen om hun online reputatie te verbeteren en te versterken. Het leidt tot meer vertrouwen van de consument en klanten kunnen sneller worden overtuigd.

Kwantitatieve data

Kort gezegd, een cijfermatige weergave van data. Voorbeeld hiervan is de NPS (net promoter score), het is wijze waarop de klant de webshop of website beoordeeld. Het biedt in één oogopslag de resultaten en trends van de bezoeker. Nadelig is dat er geen reden bij wordt vermeld, het geeft een indicatie weer waarbij de site hoog of laag gewaardeerd wordt.

Kwalitatieve data

Met kwalitatieve data kan er belangrijkere informatie vergaard worden. Het geeft meer inzichten hoe klanten tegen jouw product of dienst aankijken. Zodoende kan je als organisatie beter inspelen op de behoeftes van de klant. De ontvangen feedback kan ingezet worden om bijvoorbeeld klachten in de toekomst te voorkomen.

Kwantitatief of kwalitatief

Beide informatie kan gebruikt worden als feedback, door middel van een klantenvertellen module kunnen klanten hun mening achterlaten. De klant kan aan de hand van diverse punten (aangedragen door jouw) beoordeeld worden. Kwalitatieve data wordt verzameld door een tekst vak waar uitleg gegeven kan worden.

Bijkomende voordelen

Naast de beoordeling hebben Klantenvertellen en Kiyoh andere voordelen:

  • Official Google partner (gele sterren in Adwords)
  • Koppelingen met Social Media
  • Vormgeving die past bij jouw bedrijf
  • Meerdere domeinnamen mogelijk
  • Maatwerk vragenlijst
  • Eenvoudig enquêtes versturen
  • Ongelimiteerd gebruik

Speak

Ook interesse in Klantenvertellen of Kiyoh? Neem contact op met Speak!

Cases
  • PéPé Snackservice
    Werktijd Uitzendburo
    Solar Systemen
    Koeplaats
  • Mijnparfum.nl -  Magento 2 webshop
    Nij Smellinghe
    Wordpress website voor Mavasol
    Centrum voor Specialistische Farmacie
  • Benneboom.nl -  Magento 2 webshop
    Zalmkoerier.nl Magento 2 webshop
    Veilig Verkeer Nederland
    Limburgia
  • Vernieuwde website GGZ
    Online marketing voor SolidoMano
    Wieke Wonen
    Antonius Ziekenhuis
  • Engie
    Persbureau Ameland
    Intersport de Leeuw
    Filtersbestellen Magento webshop
  • Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    Smoeltjes
    Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    Ambulancezorg Groningen
  • Sportstad
    Van Der Woude
    Friesland College
    Olea Hof
  • ROC Friese Poort
    Bibliotheek Kennemerwaard
    Afûk
  • Stenden Hogeschool
    Balanza
    Holland webwinkel Magento webshop
    Revalidatie Friesland
  • Beweging 3.0
    GGZ Friesland
    Rederij Doeksen
    Nieuw websites Thomas Rap & Cargo Uitgeverijen
  • Friesland College
    Mijneigenvlag.nl
    GGZ Friesland
    Almere College
  • Kramp
    Wind Groep
  • De Beier
    Biddle
    OSG Singelland
    SMST
  • De Friese Wouden
    Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Wagenborg
    VCD
  • FC-Educatie
    SmiLease
    Bacardi Nederland
    NHL Hogeschool
  • Novema TV
    Stichting DBF
    Beregeningsspecilast Magento webshop
  • Noorderpoortcollege
    Hajé
    NHL Hogeschool
    TsjechiëXperience -  Magento 2 webshop
  • Succesvol extranet voor GGZ Friesland
    Lely Consumables
    De Friese Wouden