De meerwaarde van klantenreviews

De opkomst van klantreviews wordt steeds van meer belang. Voorheen zagen bedrijven reviews als iets kwaads, het kon het imago van de organisatie schade doen. Tegenwoordig wordt het gezien als een kans, reviews kunnen inzichten van buitenaf aan het licht brengen. Hierdoor kan het van toegevoegde waarde zijn om de organisatie te helpen met groei.

Klantenvertellen & Kiyoh

Het implementeren van bijvoorbeeld Klantenvertellen in de website of Kiyoh voor webshops biedt de mogelijkheid om klanten te laten reviewen. In Nederland is Klantenvertellen en Kiyoh marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Grote en kleine bedrijven en brancheorganisaties kiezen voor Klantenvertellen om hun online reputatie te verbeteren en te versterken. Het leidt tot meer vertrouwen van de consument en klanten kunnen sneller worden overtuigd.

Kwantitatieve data

Kort gezegd, een cijfermatige weergave van data. Voorbeeld hiervan is de NPS (net promoter score), het is wijze waarop de klant de webshop of website beoordeeld. Het biedt in één oogopslag de resultaten en trends van de bezoeker. Nadelig is dat er geen reden bij wordt vermeld, het geeft een indicatie weer waarbij de site hoog of laag gewaardeerd wordt.

Kwalitatieve data

Met kwalitatieve data kan er belangrijkere informatie vergaard worden. Het geeft meer inzichten hoe klanten tegen jouw product of dienst aankijken. Zodoende kan je als organisatie beter inspelen op de behoeftes van de klant. De ontvangen feedback kan ingezet worden om bijvoorbeeld klachten in de toekomst te voorkomen.

Kwantitatief of kwalitatief

Beide informatie kan gebruikt worden als feedback, door middel van een klantenvertellen module kunnen klanten hun mening achterlaten. De klant kan aan de hand van diverse punten (aangedragen door jouw) beoordeeld worden. Kwalitatieve data wordt verzameld door een tekst vak waar uitleg gegeven kan worden.

Bijkomende voordelen

Naast de beoordeling hebben Klantenvertellen en Kiyoh andere voordelen:

  • Official Google partner (gele sterren in Adwords)
  • Koppelingen met Social Media
  • Vormgeving die past bij jouw bedrijf
  • Meerdere domeinnamen mogelijk
  • Maatwerk vragenlijst
  • Eenvoudig enquêtes versturen
  • Ongelimiteerd gebruik

Speak

Ook interesse in Klantenvertellen of Kiyoh? Neem contact op met Speak!

Cases
  • De Friese Wouden
    Friesland College
    SmiLease
    De Friese Wouden
  • Dam Beton sierbestrating Magento webshop
    Adwords & Google Shopping voor De Boer Dental
    Kramp
  • TsjechiëXperience -  Magento 2 webshop
    VCD
    Holland webwinkel Magento webshop
    Revalidatie Friesland
  • Lely Consumables
    Limburgia
    Werktijd Uitzendburo
    Zalmkoerier.nl Magento 2 webshop
  • Stenden Hogeschool
    Stichting DBF
    NHL Hogeschool
    Nij Smellinghe
  • Olea Hof
    Nieuw websites Thomas Rap & Cargo Uitgeverijen
    ROC Friese Poort
    Hajé
  • Novema TV
    GGZ Friesland
    Ambulancezorg Groningen
    PéPé Snackservice
  • Pansite Nederland Magento webshop
    Mijneigenvlag.nl
    Balanza
  • Rederij Doeksen
    Magento webshop Misenta
    Mokobouw
    Veilig Verkeer Nederland
  • Solar Systemen
    Olea Hof
    Wind Groep
    Beweging 3.0
  • Google Adwords Campagne voor Verkoopjetruck.nl
    FC-Educatie
    Van Der Woude
  • NHL Hogeschool
    Engie
    Smoeltjes
  • Online marketing voor SolidoMano
    Wieke Wonen
    Centrum voor Specialistische Farmacie
    Bibliotheek Kennemerwaard
  • Intersport de Leeuw
    Afûk
    Sportstad
    OSG Singelland
  • Persbureau Ameland
    Noorderpoortcollege
    Benneboom.nl -  Magento 2 webshop
    Wagenborg
  • De Beier
    Magento webshop met kassa- en voorraadkoppeling  Steenwijk Schoenen
    Bacardi Nederland
  • GGZ Friesland
    Mijnparfum.nl -  Magento 2 webshop
    Magento webshop Hout en Bouwmaterialen
    Antonius Ziekenhuis
  • Biddle
    Beregeningsspecilast Magento webshop
    Vernieuwde website GGZ
    Almere College
  • Filtersbestellen Magento webshop
    Wordpress website voor Mavasol