Meer efficiëntie groothandels en retailers via scan- en bestel app.

Werk efficiënter met een scan- en bestel app

Ben jij retailer of heb je een groothandel? Zoek jij naar manieren om efficiënter te werken? Met een scan- en bestel app van Speak optimaliseer je jouw werkprocessen. Bovendien vergemakkelijkt deze app het plaatsen van bestellingen voor afnemers. 

Wat is het?

De naam zegt het eigenlijk al: met een scan- en bestel app kunnen afnemers zelf producten scannen en ze vervolgens direct bestellen. Dit doen ze door de barcodes te scannen van artikelen in de winkel, het magazijn of uit de catalogus. Vervolgens wordt het artikel in de app getoond en kan men het gewenste aantal invoeren. Daarnaast toont de app de nodige productinformatie. Klanten navigeren gemakkelijk door de verschillende categorieën en vullen zo snel hun winkelwagen. Kortom, met de scan- en bestelapp zijn bestellingen vlot en moeiteloos gedaan. Afnemers kunnen daardoor gemakkelijk hun voorraden op peil houden. Ze hebben altijd en overal toegang tot de app.

Met een scan- en bestel app van Speak optimaliseer je jouw werkprocessen en vergemakkelijk je het plaatsen van bestellingen voor jouw klanten.

Scan- en bestel app als verlengstuk van je webshop

Je kunt de scan- en bestel app gebruiken als een verlengstuk van jouw webshop. Dit maakt het verkoopproces veel efficiënter voor jouw organisatie. Een koppeling met de webshop of een voorraadbeheer-tool zorgt ervoor dat een bestelling direct als order wordt ingeschoten. Veel handmatige handelingen worden hierbij geautomatiseerd. Zo voorkom je voorraadverschillen en bespaar je een hoop tijd! Het bestaande webshop-account van klanten wordt gekoppeld aan de app. Ook voor een specifieke klant geldende kortingen worden automatisch opgehaald en berekend. Bovendien kan de klant de orders en favorieten die in de app zijn opgeslagen ook terugvinden in het webshop-account (en andersom). Zo is iedereen altijd en overal op de hoogte van de laatste bestellingen.

Visual

Berichtenbox met pushnotificaties

Breng (persoonlijke) aanbiedingen nog gemakkelijker onder de aandacht door gericht berichten te verzenden. Met de berichtenbox is dit snel en eenvoudig gedaan. Het is ook mogelijk om een pushnotificatie te tonen, waardoor jouw bericht niet aan de aandacht van de ontvanger ontsnapt. Berichten zijn direct te versturen, maar kunnen ook ingepland worden voor latere verzending. Dus zelfs wanneer jij met andere zaken bezig bent, lopen de acties gewoon door!

Direct afrekenen en/of ‘op rekening’ bestellen

Via de app kan afgerekend worden middels de betalingsmogelijkheden die Mollie en MultiSafepay aanbieden (iDeal, creditcard, etc.) en er kan 'op rekening' besteld worden. Enkel klanten die via jouw ERP-pakket goedkeuring hebben gekregen om 'op rekening' een bestelling te plaatsen, kunnen via de app op die manier afrekenen. Wanneer een klant geen goedkeuring heeft gekregen om 'op rekening' te betalen kan deze enkel gebruikmaken van de andere betalingsmogelijkheden.

Daarom Speak

  • .NET specialist sinds 2001
  • Alle expertises in huis
  • Maatwerk en koppelingen
  • Umbraco Gold Partner
  • Google Partner

Jouw eigen scan- en bestel app? Speak regelt het!

Bij Speak ontwikkelen we gebruiksvriendelijke en veilige scan- en bestel apps voor uiteenlopende bedrijven. Is de scan- en bestel app dé oplossing voor jouw onderneming? Heb je vragen of wil je een afspraak met ons maken? Neem dan nu contact met ons op.

Mark
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!