Narrowcasting Horeca

Horeca

Narrowcasting in de horeca: het is bijna onmisbaar. De inzet van narrowcasting brengt namelijk allerlei voordelen met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan de informatievoorziening naar gasten, aanbiedingen en assortiment onder de aandacht brengen en verhogen van de uitstraling.

Zorgt voor kortere wachttijden

Door de inzet van narrowcasting zijn bezoekers beter op de hoogte van aanbiedingen en kunnen zij op een leuke manier een 'kijkje in de keuken' van een organisatie nemen. Denk bijvoorbeeld aan hotels, restaurants of een cafetaria. Je kan kiezen om bepaalde producten, actiematig, onder de aandacht van bezoekers te brengen. Andere voorbeelden van narrowcasting toepassingen in de horeca zijn aanbiedingen, infotainment of openingstijden. Ook niet onbelangrijk: de wachttijd wordt als korter ervaren!

Terug naar het overzicht
Let's Speak

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Laat hier je telefoonnummer achter. Wij bellen je zo snel mogelijk terug!