Met een online klantportaal sta je 24 uur per dag voor je klanten of medewerkers klaar!

Klantportalen, verbeterde processen tegen lagere kosten.

Je dienstverlening verbeteren, tijd en kosten besparen en meer omzet genereren. Het kan allemaal met behulp van een online klantportaal. Hiermee sta je 24 uur per dag voor je klanten of medewerkers klaar! Het biedt dé mogelijkheid om als bedrijf online te communiceren op een centrale omgeving. Wij ontwerpen veilige portalen die perfect aansluiten bij jouw organisatie.

Betere klantrelaties en efficiënte communicatie

Wil jij jouw dienstverlening verbeteren, tijd en kosten besparen én meer omzet genereren? Dat kan met behulp van een online klantportaal. Hiermee sta je 24 uur per dag klaar voor jouw klanten of medewerkers. Het biedt de mogelijkheid om als bedrijf online te communiceren in een centrale omgeving. Zo communiceer je effectief met afnemers en werknemers. Daarnaast kun je content en informatie aanpassen aan de individuele behoeften van jouw klanten, waardoor je hun betrokkenheid vergroot. Dit versterkt de klantrelatie. 

Speak ontwerpt en ontwikkelt veilige en gebruiksvriendelijke klantportalen.

Alles is zó gekoppeld

Wil jij jouw klantportaal koppelen aan een systeem? Ook dat regelen we voor je. We implementeren allerlei soorten koppelingen: met simpele of juist complexe systemen, van financieel tot logistiek. Afhankelijk van het doel van jouw online portaal realiseren we diverse functionaliteiten.

Koppel het klantportaal o.a. aan:

  • CRM systemen (.o.a. Salesforce, Microsoft Dynamics)
  • ERP systemen (o.a. Exact, Afas)
  • Recruitment systemen (o.a. Easycruit Visma)
  • Systemen van de overheid (o.a. DigiD)
  • Systemen voor het onderwijs (o.a. CAMBO, Studielink)
Gardena Quote V2
Quote mark
De goede samenwerking tussen GARDENA en Speak heeft geresulteerd in een applicatie, die een duidelijke stap voorwaarts betekent ten opzichte van de vorige oplossing en waar we weer een aantal jaar mee vooruit kunnen. De interface is uiterst gebruiksvriendelijk, waardoor klanten moeiteloos hun weg vinden in het aanvragen van onze promoties. De efficiëntie van het backoffice portaal heeft de verwerkingstijd aanzienlijk verkort, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder werkdruk bij ons personeel.

Alwin van der Pluym,
Marketing, Communicatie & PR | Husqvarna Nederland BV - GARDENA Division

Intranet en extranet

In tegenstelling tot bij een klantportaal en extranet, waarmee je als organisatie communiceert met de buitenwereld (klanten, partners en leveranciers), communiceer je via een intranet intern. Jouw medewerkers wisselen gemakkelijk informatie uit en hebben overal toegang tot belangrijke organisatiegegevens. Wij helpen je graag met het ontwikkelen van een veilig en gebruiksvriendelijk intranet. Uiteraard kunnen we dit koppelen aan jouw externe systemen, zodat de gedeelde gegevens altijd up-to-date zijn. 

Daarom Speak

  • .NET specialist sinds 2001
  • Alle expertises in huis
  • Maatwerk en koppelingen
  • Umbraco Gold Partner
  • Google Partner
Visual

Een portaal zoals jij voor ogen hebt

Wil jij een klantenportaal laten ontwikkelen voor jouw organisatie? Ons vakkundige team staat klaar om te helpen met het ontwikkelen van een veilig en gebruiksvriendelijk klantportaal! We stemmen het portaal volledig af op jouw wensen, doelgroep en doelstellingen. Uiteraard kunnen we dit koppelen aan jouw externe systemen, zodat de gedeelde gegevens altijd up-to-date zijn. Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Rutger Blauwe Muur
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!