Support: wij staan voor je klaar!

Onze supportmedewerkers helpen je graag, van kleine vragen over je website tot grote aanpassingne voor je narrowcastingsysteem. Goede ondersteuning is een belangrijk speerpunt binnen ons bedrijf. Wil jij iets laten aanpassen of heb je een dringende vraag? Neem dan gerust contact op met onze supportafdeling!

Onze supportafdeling is van 8.30 tot 17.00 telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer: 0512 - 363 327. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn die je verder kan helpen. Natuurlijk kun je jouw vragen ook mailen naar support@speak.nl. Dit is een centraal e-mailadres en wordt door alle supportmedewerkers gedurende de dag gelezen. Zo komt jouw vraag direct op de juiste plek terecht!

Efficiënte hulp op afstand

Help je hulp op afstand nodig? Onze supportmedewerkers maken gebruik van het bekende softwaresysteem TeamViewer. Met deze eenvoudige software kunnen zij eenmalig live meekijken op jouw computer en gemakklijk handelingen uitvoeren om zo snel mogelijk het probleem te verhelpen. Het werkt op het breedste scala aan apparaten en besturingssystemen, is gemakkelijk te begrjpen en heeft een hoge beveiliging!

Kosten
Is de vraag voor ons gemakkelijk te verhelpen en kost het slechts enkele minuten? Dan gaat de teller niet direct aan. Maar als wij tijd moeten steken in het oplossen van een probleem, zullen wij deze tijd wel in rekening brengen.

Teamviewer
Heb je Teamviewer al op je computer staan? Neem dan telefonisch contact met ons op om een connectie te maken met jouw unieke code. Heb je nog geen Teamviewer op je computer staan? Neem dan de volgende stappen door

Stap 1: Neem contact op met de supportafdeling via het volgende nummer: 0512 - 363 327.

Stap 2: Download onze QuickSupport hier. Klik na het downloaden op het bestand om het te kunnen uitvoeren op jouw computer.

Stap 3: Geef jouw ID en wachtwoord door aan onze supportmedewerker om een (beveiligde) verbinding tot stand te brengen.

Stap 4: Jouw PC wordt tijdelijk overgenomen door Speak. Het bureaublad toont een zwarte kleur, de achtergrondafbeelding krijgen wij niet te zien. Rechtsonder zie je in het TeamViewer-scherm de sessielijst staan waarin te zien is dat wij jouw systeem hebben overgenomen.

Stap 5: Klaar met de sessie? Je kunt de verbinding met Speak stopzetten door het TeamViewer-scherm te sluiten middels het kruisje. Het verbreken van de verbinding is voor beide partijen op elk moment mogelijk. Speak kan hierna niet meer jouw systeem besturen.