Support: Wij staan voor je klaar!

Goede ondersteuning van onze opdrachtgevers is een belangrijk speerpunt voor Speak. Wil je iets laten aanpassen aan je website, narrowcastingsysteem of heb je vragen over e-mail of hosting? Neem dan gerust contact op met onze supportafdeling.

Telefonisch bereikbaar

Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, is onze supportafdeling rechtstreeks bereikbaar via het telefoonnummer: 0512 - 363 327. Op werkdagen is onze supportafdeling van 9.00 tot 17.00 uur te bereiken. Je krijgt meteen een medewerker aan de lijn die je kan helpen.

E-mail

Supportvragen die je per e-mail stelt, kun je sturen naar support@speak.nl. Dit centrale e-mailadres wordt door alle supportmedewerkers gedurende de dag gelezen. Zo komt jouw vraag direct op de juiste plaats terecht.

TeamViewer

Hulp op afstand nodig?
Support maakt vaak gebruik van het bekende softwaresysteem TeamViewer. De supportmedewerker schiet de klant te hulp op afstand door uw computer over te nemen om uw probleem sneller te verhelpen. 

"Ik heb geen TeamViewer, hoe werkt het?"

Stap 1:
U neemt contact op met de supportafdeling via het volgende nummer: 0512 - 363 327.

Stap 2: 
Download onze QuickSupport hier.
TeamViewerQS.exe wordt toegevoegd aan uw downloads, na het downloaden klik vervolgens op het bestand om het vervolgens te kunnen uitvoeren op uw PC.

Stap 3:
Geef uw ID en wachtwoord door aan onze supportmedewerker om een verbinding tot stand te brengen.

Stap 4:
Uw PC wordt overgenomen en het bureaublad toont een zwarte kleur (uw achtergrond foto krijgt Speak niet te zien). 
Rechtsonderin ziet u het TeamViewer scherm staan met een sessielijst die laat zien dat u bent overgenomen door ons.

Stap 5:
Klaar met de sessie? Speak of uzelf zal op het kruisje klikken van het TeamViewer scherm. Het verbreken van de verbinding is voor beide partijen op elk moment mogelijk.
Speak kan niet meer bij uw PC na het eindigen van de sessie.
 

Hoe veilig is TeamViewer?

1. Alle programmabestanden worden beveiligd met behulp van de VeriSign code-ondertekeningstechnologie. Hiermee kunt u de herkomst van de door u ontvangen uitvoerbare bestanden verifiëren.

2. Naast de partner-ID genereert TeamViewer een sessiewachtwoord dat bij iedere start van de software wordt gewijzigd om op die manier extra beveiliging te bieden tegen onrechtmatige toegang tot een extern systeem. Voor beveiliging relevante functies zoals bestandsoverdracht moeten nog een keer handmatig worden bevestigd door de externe partner. Bovendien is het niet mogelijk om een computer ongemerkt te bedienen. Omwille van gegevensbeveiliging moet de persoon die achter de externe computer zit, kunnen zien wanneer iemand zich toegang verschaft tot de computer.

3. TeamViewer werkt met versleuteling op basis van een 2048 RSA Private/Public sleuteluitwisseling en AES (256 bit) sessiecodering. Deze technologie is gebaseerd op dezelfde standaarden als https/SSL en voldoet aan de huidige standaarden voor beveiliging. 


Bron: https://www.teamviewer.com/nl/security/