Support: Wij staan voor je klaar!

Goede ondersteuning voor onze opdrachtgevers is een belangrijk speerpunt voor Speak. Wil je iets laten aanpassen aan je website, narrowcastingsysteem of heb je vragen over e-mail of hosting? Neem dan gerust contact op met onze supportafdeling.

Telefonisch bereikbaar

Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, is onze supportafdeling rechtstreeks bereikbaar via het telefoonnummer: 0512 - 363 327. Op werkdagen is onze supportafdeling van 8.30 tot 17.00 uur te bereiken. Je krijgt meteen een medewerker aan de lijn die je verder kan helpen!

E-mail

Supportvragen die je per e-mail stelt, kun je sturen naar support@speak.nl. Dit centrale e-mailadres wordt door alle supportmedewerkers gedurende de dag gelezen. Zo komt jouw vraag direct op de juiste plaats terecht!

TeamViewer

Hulp op afstand nodig? Support maakt vaak gebruik van het bekende softwaresysteem TeamViewer. De supportmedewerker schiet de klant te hulp op afstand door jouw computer over te nemen om je probleem sneller te verhelpen. 

"Ik heb geen TeamViewer, hoe werkt het?"

Stap 1:
Neem contact op met de supportafdeling via het volgende nummer: 0512 - 363 327

Stap 2: 
Download onze QuickSupport hier.
Klik na het downloaden op het bestand om het te kunnen uitvoeren op jouw PC.

Stap 3:
Geef jouw ID en wachtwoord door aan onze supportmedewerker om een (beveiligde) verbinding tot stand te brengen.

Stap 4:
Jouw PC wordt tijdelijk overgenomen door Speak, het bureaublad toont een zwarte kleur (de achtergrondafbeelding krijgen wij niet te zien). Rechtsonder zie je in het TeamViewer scherm de sessielijst staan, waarin te zien is dat wij jouw systeem hebben overgenomen.

Stap 5:
Klaar met de sessie? Je kunt de verbinding met Speak stopzetten door het TeamViewer scherm te sluiten middels het kruisje. Het verbreken van de verbinding is voor beide partijen op elk moment mogelijk. Speak kan hierna niet meer jouw systeem besturen.
 

Hoe veilig is TeamViewer?

1. Alle programmabestanden worden beveiligd met behulp van de VeriSign code-ondertekeningstechnologie. Hiermee kun je de herkomst van de ontvangen bestanden verifiëren.

2. Naast de partner-ID genereert TeamViewer een sessiewachtwoord dat bij iedere start van de software wordt gewijzigd om op die manier extra beveiliging te bieden tegen onrechtmatige toegang tot een extern systeem. Voor beveiliging relevante functies zoals bestandsoverdracht moeten nog een keer handmatig worden bevestigd door de externe partner. Bovendien is het niet mogelijk om een computer ongemerkt te bedienen. Omwille van gegevensbeveiliging moet de persoon die achter de externe computer zit, kunnen zien wanneer iemand zich toegang verschaft tot de computer.

3. TeamViewer werkt met versleuteling op basis van een 2048 RSA Private/Public sleuteluitwisseling en AES (256 bit) sessiecodering. Deze technologie is gebaseerd op dezelfde standaarden als https/SSL en voldoet aan de huidige standaarden voor beveiliging. 

Bron: https://www.teamviewer.com/nl/security/