Onze supportafdeling staat dagelijks voor je klaar! 

Support

Onze supportafdeling staat dagelijks voor je klaar! Van kleine vragen over je website tot grote aanpassingen voor je klantportaal of webshop. Goede ondersteuning is een belangrijk speerpunt binnen ons bedrijf.

Zo werkt support bij Speak

Onze supportafdeling is vijf dagen per week, van 8.30 tot 17.00 uur, telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0513 - 20 11 30. Je krijgt dan direct een medewerker aan de lijn die je verder kan helpen! Natuurlijk kun je jouw vragen ook mailen naar support@speak.nl. Dit is een centraal e-mailadres en wordt door alle supportmedewerkers gedurende de dag gelezen. Zo komt jouw vraag direct op de juiste plek terecht.

Van kleine vragen over je website tot grote aanpassingen voor je klantportaal of webshop. Onze supportafdeling staat dagelijks voor je klaar!

Efficiënte hulp op afstand

Help je hulp op afstand nodig? Onze supportmedewerkers maken gebruik van het bekende softwaresysteem TeamViewer. Met deze eenvoudige software kunnen zij eenmalig live meekijken op jouw computer en gemakkelijk handelingen uitvoeren om zo snel mogelijk het probleem te verhelpen. Is de vraag voor ons gemakkelijk te verhelpen en kost het slechts enkele minuten? Dan gaat de teller niet direct aan. Maar als wij tijd moeten steken in het oplossen van een probleem, zullen wij deze tijd wel in rekening brengen.

Visual

TeamViewer

Heb je TeamViewer al op je computer staan? Neem dan telefonisch contact met ons op om een connectie te maken met jouw unieke code.

 

Heb je nog geen Teamviewer op je computer staan? Neem dan de volgende stappen door:

 

Stap 1: Neem contact op met de supportafdeling via het volgende nummer: 0513 - 20 11 30.


Stap 2: Download onze QuickSupport hier. Klik na het downloaden op het bestand om het te kunnen uitvoeren op jouw computer.


Stap 3: Geef jouw ID en wachtwoord door aan onze supportmedewerker om een (beveiligde) verbinding tot stand te brengen.


Stap 4: Jouw computer wordt tijdelijk overgenomen door Speak. Het bureaublad toont een zwarte kleur, de achtergrondafbeelding krijgen wij niet te zien. Rechtsonder zie je in het TeamViewer-scherm de sessielijst staan waarin te zien is dat wij jouw systeem hebben overgenomen.


Stap 5: Klaar met de sessie? Je kunt de verbinding met Speak stopzetten door het TeamViewer-scherm te sluiten middels het kruisje. Het verbreken van de verbinding is voor beide partijen op elk moment mogelijk. Speak kan hierna niet meer jouw systeem besturen totdat je opnieuw een sessie begint met een medewerker.

Andre
Ondersteuning nodig van Speak?

André helpt je graag verder!