Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
Pampers, Zwitsal en Huggies luiers zijn eenvoudig te bestellen bij Onlineluiers.com voor de laagste prijs. Naast de realisatie van de webshop en de grafische ondersteuning wordt er nauw samengewerkt m.b.t. de online marketing activiteiten. Zo worden alle SEA campagnes volledig uitbesteed aan Speak.
Voor Onlineluiers.com werden Google Ads Search en Shopping campagnes actief ingezet. Een externe partij met een geautomatiseerde dienst zorgde voor het beheer en optimalisatie van de SEA campagnes. Deze zorgden wel voor extra omzet, maar het rendement was niet optimaal.
Na het analyseren van de bestaande campagnes en resultaten heeft Speak een campagnestrategie uitgewerkt die naadloos aansluit op het zoekgedrag en de conversie. Met Google Ads (Search, Display, Remarketing en Shopping campagnes), Bing Ads (Search en Shopping campagnes) en adverteren via social media en vergelijkingswebsites wordt de doelgroep gedurende alle fasen van het beslissingsproces bereikt. Dankzij een complexe campagnestructuur is er maximale controle over het budget, bereik en rendement van de campagnes. Hierbij werd in eerste instantie op ROAS (Return On Ad Spend) bijgestuurd. Tegenwoordig worden de campagnes bijgestuurd op marge, dankzij slimme uitbreidingen in het CMS, feeds en koppelingen.
Peter de Haan, eigenaar Onlineluiers.com: "De resultaten zijn duidelijk merkbaar, meer orders tegen een hogere orderwaarde en veel hogere conversie dan voorheen. Speak houdt mij goed op de hoogte van de activiteiten en ontzorgen mij in het gehele proces van marketing en content beheer."
De omzet uit de campagnes is binnen korte tijd bijna vervijfvoudigd: in slechts 5 maanden tijd is dezelfde omzet gegenereerd als de geautomatiseerde dienst realiseerde in een periode van 2 jaar. Daarnaast is het rendement van de nieuwe SEA campagnes sterk verbeterd. Dankzij de effectievere campagnes daalden de gemiddelde CPC's (kosten per klik) enorm, waardoor er ruim € 15.000,- bespaard is aan advertentiekosten. Door deze ijzersterke resultaten zijn de Google Ads campagnes verder uitgebreid en de samenwerking geïntensiveerd. Door bijsturing op marges wordt er nu nog efficiënter aangestuurd op winst.
Ook meer rendement en omzet halen uit jouw SEA campagnes?
Neem contact op voor een vrijblijvende analyse!