Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
Via VRAAG @SPEAK geven we antwoord op vragen die ú bezighouden. De vraag van deze keer hebben we van meerdere klanten van Speak en DE HEEREN ontvangen. Meten is immers weten: het is interessant om te weten of uw commerciële inspanningen invloed hebben gehad op het aantal bedrijfsbezoeken aan uw website. Een aantal klanten stelde ons deze vraag omdat zij waren benaderd door een bedrijf dat deze mogelijkheid betaald aanbood. Gelukkig namen deze klanten tijdig contact met ons op, want dit kunt u gewoon zelf en vooral: gratis regelen! Hoe? Dat leggen we u hieronder uit.
Speak legt u in woord én beeld stapsgewijs uit hoe u dit zelf kunt instellen in Google Analytics. Dit is overigens alleen mogelijk indien uw website reeds gekoppeld is aan Google Analytics. Een service die wij onze klanten tegenwoordig in de meeste gevallen standaard aanbieden.
* U kunt deze rapportage later terugvinden via “Aanpassing” in de oranje balk van Google Analytics. De titel van het aangepaste rapport is “Bedrijfsbezoeken”.
Het is mogelijk deze rapportage op vaste basis te ontvangen. Hiervoor gaat u verder met de volgende stappen:
Geregeld, alstublieft!
Heeft u ook een vraag aan Speak? Stel ‘m ons via vraag@speak.nl