Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
De Nederlandse Toeristen Kampeer Club (NTKC) staat voor sportief en actief tentkamperen en beschikt over 20 prachtige terreinen, verspreid over heel Nederland. Alle inschrijvingen op het terrein werden via een papieren kampeerregister afgehandeld. Het voormalige papieren kampeerregister was complex, foutgevoelig en niet geautomatiseerd. Speak is gevraagd om samen met NTKC een digitaal geautomatiseerd kampeerregister te ontwikkelen.
Speak ontwikkelde samen met de vereniging NTKC een geautomatiseerd digitaal kampeerregister dat wordt ingezet om de inschrijvingen van alle NTKC-terreinen efficiënter en gemakkelijker te laten verlopen. Hiermee is het huidige systeem met papieren kampeerregisters en contante betalingen vervangen.
Speak realiseerde het digitale kampeerregister op basis van het professionele en gebruiksvriendelijke Umbraco CMS. Dit biedt als voordeel dat alle belangrijke componenten zoals de terreinen, tarieven en andere zaken door NTKC kunnen worden beheerd. De app wordt headless aangestuurd door het Umbraco CMS, door middel van API’s en is te downloaden op elke myPOS Carbon pinterminal via de myPOS store.
Ruud (vereniging NTKC):
"Uniek product gebouwd dat op 19 natuurkampeerterreintjes werkt!
De vereniging NTKC (www.ntkc.nl) zocht iets dat niet bestaat: een digitaal kampeerregister dat eenvoudig te gebruiken is en dat aan alle overheidseisen voldoet voor nachtregister, toeristenbelasting en btw. De natuurkampeerterreinen van de NTKC hebben geen vast internet en soms niet eens 230 V; het geheel moet werken via een gsm-verbinding.
Zoekend naar een partner om software op een pin-apparaat te ontwikkelen belandden we bij Speak. Enthousiast, niet te groot (en daardoor bureaucratisch) en vlot reagerend. Offerte en een contract was een kwestie van weken. De bouw ging in wekelijks overleg met een werkgroep vanuit de vereniging. Veel testen is door leden van de werkgroep gedaan en alle bevindingen werden via een Jira board gedeeld. Speak pakte dat dan snel op waardoor er binnen een half jaar een betaversie was en zes weken later een eerste productieversie. Negen maanden na de start van het project draait op 19 terreinen de software op myPOS pinapparaten. De overnachtings-administratie is daarmee in één klap van papier (vanaf de oprichting in 1912) in de 21ste eeuw beland."
Deze koppeling tussen het Umbraco CMS en myPOS is ideaal voor het plaatselijk registreren van klanten en afrekenen. Naast Apps, realiseert Speak ook websites en koppelingen voor bijvoorbeeld klantportalen. Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact op voor advies en een offerte!