Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
GGZ Friesland is dé instelling op het gebied van geestelijke gezondheid in Friesland. Zij bieden een volledig en gevarieerd aanbod aan mensen met (ernstige) psychische problemen en psychiatrische stoornissen. De gezondheidssector kampt echter met personeelstekorten: nog nooit stonden er zoveel vacatures open.
Om de doelgroep gericht aan te spreken is gekozen een werken-bij site te realiseren, die naast de corporate site actief is. Een platform waar GGZ Friesland zichzelf als werkgever optimaal kan presenteren met als doel talentvolle zorgprofessionals te overtuigen. In de eerste fase van de opdracht is in samenwerking met GGZ Friesland een prototype ontwikkeld. Deze werd door GGZ Friesland enthousiast ontvangen.
Voor het inladen van de vacatures is er een koppeling gerealiseerd met Visma EasyCruit. Hierdoor kan GGZ Friesland de vacatures centraal beheren, maar tevens aanvullend optimaliseren voor een betere online vindbaarheid. De website biedt een automatische job-alert functionaliteit: werkzoekenden kunnen op basis van hun gewenste functie of vakgebied automatisch bericht ontvangen wanneer een relevante vacature verschijnt. Dankzij slimme filteropties en zoekfunctie kunnen bezoekers eenvoudig door het aanbod vacatures navigeren.
Geplaatste vacatures worden in de website automatisch voorzien van microdata, zodat Google de vacatures kan herkennen en opneemt in Google Jobs. Dit zorgt voor een betere online zichtbaarheid. De marketeers van Speak werken samen met GGZ Friesland om de organisatie en vacatures online te promoten d.m.v. SEA campagnes en andere platformen.
Bekijk het resultaat op werkenbijggzfriesland.nl
Meer weten over deze case of de mogelijkheden?
Neem direct contact op voor vrijblijvend advies of een afspraak.