Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
Kooi Security neemt een nieuwe naam aan om de Europese markt te veroveren. Een naam die ligt in het verlengde van de koers naar een internationaal opererende organisatie. En bij een nieuwe naam hoort een nieuwe positionering én spiksplinternieuwe corporate website. Samen met Sprog Strategie Concept & Design uit Joure voerden wij het online rebranding-proces uit.
In het verlengde van de koers naar een internationaal opererende organisatie dekte de naam 'Kooi Security' niet meer de lading. De naam Kooi is compact, krachtig én is de achternaam van de oprichter. In combinatie met de vernieuwde uitstraling moet de nieuwe naam gaan zorgen voor een grotere naamsbekendheid en duidelijkere positionering van het bedrijf. De naamswijziging is een onderdeel van de transitie die tot doel heeft om een betere wereld te creëren waarin men met een gerust hart kan slapen. Dankzij de bewakingscamera's van Kooi in combinatie met een professioneel alarmcentrum wordt diefstal, vandalisme of schade voorkomen.
Jorrit Jan de Jong, online marketeer bij Kooi:'' De samenwerking met Speak en Sprog is ons goed bevallen. Sprog heeft het creatieve concept en het design vormgegeven. Speak heeft ons tijdens het gehele interactie- en designtraject geadviseerd en de volledige technische oplevering gerealiseerd.''
Voor Kooi ontwikkelde Speak een professionele corporate website op basis van het Umbraco CMS. Om elke doelgroep een optimale bezoekerservaring te bieden zijn mobile-first en less-is-more interactiemodellen toegepast. De call-to-actions zorgen voor een persoonlijke touch en zijn conversiegericht: er kan direct contact opgenomen worden met een adviseur van Kooi. Dynamische call-tracking meet telefonische conversies ter optimalisatie van alle marketinginspanningen. Het betrouwbare en veelzijdige .NET platform biedt Kooi alle mogelijkheden om in de toekomst uit te breiden, zoals het realiseren en koppelen van Klantportalen, Apps, Narrowcasting en CRM/ERP systemen.
Kooi is wereldwijd operatief: meertaligheid (en vindbaarheid) van de nieuwe website is een belangrijk speerpunt. De websites zijn gerealiseerd in één omgeving, waardoor alle talen en gedeelde media eenvoudig aanpasbaar zijn. Een slimme toekenning van gebruikersrechten geeft elke medewerker toegang tot alleen de gewenste onderdelen. Door de GRID-functionaliteit kan Kooi de indeling van de pagina's zelf optimaliseren.
Jorrit Jan de Jong: "Het eindresultaat mag er zijn en daar zijn we trots op. De samenwerking was erg fijn door het snel kunnen schakelen, de bereikbaarheid en vaste overlegmomenten. De kennis en kunde van Speak heeft ons verrijkt!"
Meer weten over deze case of de mogelijkheden?
Neem contact op voor vrijblijvend advies of een afspraak.