Meer kwalitatieve leads voor Marinus Machinebouw door oplossingen van Speak.
Een wereldwijde doelgroep bereiken met een meertalige corporate website en online marketing om daarmee het aantal kwalitatieve leads te verhogen.
Bekijk resultaatInternationale corporate website
Meertalige website beheren in één CMS
Het ontwerp van de nieuwe website voor Marinus Machinebouw legt de nadruk op de beleving en presentatie van houtbewerkingsmachines. Door een full-page design en 3D-animaties (gerealiseerd door Artsis 3D) worden de machines prominent in beeld gebracht, wat bezoekers een compleet beeld geeft van hun werking en de eindproducten die ze kunnen produceren. Deze nieuwe website tilt de merkbeleving en internationale zichtbaarheid van Marinus Machinebouw naar een hoger niveau en ondersteunt de groeiambities van het bedrijf.
Beleving door beeld: Een full-page design en 3D-animaties geven de machines een krachtige visuele presentatie, wat bijdraagt aan een indrukwekkende bezoekerservaring.
Eenvoudig beheer van meertalige content: Met het Umbraco CMS kan de website eenvoudig per taal worden ingericht en aangepast, waarbij het Speak-grid zorgt voor flexibele pagina-indeling met functionele blokken.
Data-gestuurde online marketingcampagnes: Speak heeft internationale SEA-campagnes opgezet die gericht zijn op de niche doelgroep van Marinus Machinebouw, waarbij kwantitatieve en kwalitatieve bezoekersdata wordt verzameld voor verdere optimalisatie en het genereren van hoogwaardige leads.
Speak realiseerde voor ons een compleet nieuwe website inclusief SEO- en SEA optimalisatie. Speak heeft onze gewenste aanpassingen professioneel en vlot opgepakt. Al met al staat er een geweldig mooie visueel informatief ingerichte website dat de juiste uitstraling heeft en ons de juiste informatie levert.
Menno Hoomans
Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!