Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
Met een werken-bij website kun je je als werkgever optimaal presenteren. In tegenstelling tot je corporate site kun je doelgericht jouw potentiële werknemers aanspreken en overtuigen. Met een hogere slagingskans.
Story-telling en achtergrondinformatie over afdelingen, werksfeer en voorwaarden geeft jouw doelgroep een positief beeld van jouw organisatie. Werkzoekenden kunnen eenvoudig zoeken, filteren en navigeren door de vacatures en zich aanmelden voor een (automatische) job-alert. Dit vergroot de kans op het snel vervullen van toekomstige vacatures.
Speak heeft veel ervaring met het koppelen van recruitmentsoftware (bijv. Visma / Raet EasyCruit). Hierdoor worden vacatures automatisch doorgeplaatst naar de werken-bij-website. Aanvullende gegevens en optimalisaties voor web kunnen eenvoudig worden doorgevoerd in het Umbraco CMS. Dit CMS is geroemd om zijn gebruiksvriendelijkheid en veilige en betrouwbare techniek (.NET).
Dankzij microdata wordt elke geplaatste vacature automatisch geschikt gemaakt voor Google Jobs. Hierdoor wordt de vacature ook binnen Google gevonden en getoond bij relevante zoekopdrachten. Dit zorgt voor extra online zichtbaarheid, welke bovendien gratis is. De marketeers van Speak ondersteunen jouw H&R afdeling met tips en doelgerichte online campagnes om de vacatures sneller te vervullen.
Meer weten over een werken-bij website?
Neem vandaag nog contact op, wij vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw organisatie!