Effectief medewerkers werven met een werken-bij website.

Potentiële werknemers aanspreken

Met een werken-bij website kun jij je als werkgever optimaal presenteren. Jij kan niet zonder medewerkers, maar je hebt ze natuurlijk ook veel te bieden. In tegenstelling tot je corporate site kun je doelgericht jouw potentiële werknemers aanspreken en overtuigen. Met een hogere slagingskans. Een werken-bij website is een efficiënte manier om 24/7 de rode loper uit te rollen en je digitale deur open te houden voor nieuw talent.

Potentiële werknemers aanspreken

Met een werken-bij website presenteer jij jezelf optimaal als werkgever. In tegenstelling tot jouw zakelijke website kun je hier doelgericht potentiële werknemers aanspreken. Het is een efficiënte manier om de rode loper uit te rollen voor aanstormend talent. Dankzij storytelling en achtergrondinformatie over afdelingen, werksfeer en voorwaarden geef je jouw doelgroep alvast een goed beeld van de organisatie. Werkzoekenden kunnen eenvoudig zoeken, filteren en navigeren door jouw vacatures en zich aanmelden voor een (automatische) job-alert. Zo vergroot je de slagingskans voor het opvullen van openstaande vacatures. 

Met een werken-bij website beheer je gemakkelijk jouw vacatures en trek je kandidaten aan.

Koppelen met recruitmentsoftware

Speak heeft uitgebreide ervaring met het koppelen van recruitment-software, zoals Visma/Raet EasyCruit. Hiermee worden vacatures automatisch doorgezet naar de werken-bij website. Aanvullende gegevens en optimalisaties voor de website voeren we gemakkelijk door dankzij het gebruik van het Umbraco CMS.

Websites Quote
Quote mark
De samenwerking met Speak heb ik als zeer prettig ervaren. Met een informele sfeer en met humor worden deadlines goed gehaald en wordt er snel geschakeld na vragen of aanpassingen.

Joline Bloem,
HR Manager bij Kooi

Vacatures promoten

Dankzij microdata wordt elke geplaatste vacature automatisch geschikt gemaakt voor Google Jobs. Hierdoor wordt de vacature ook binnen Google gevonden en getoond bij relevante zoekopdrachten. Dit zorgt voor extra online zichtbaarheid, zonder daarvoor te betalen. Dankzij de mogelijkheid tot het instellen van job-alerts komen kandidaten sneller op jou af. Daarnaast ondersteunen onze online marketeers jouw HR-afdeling met tips en doelgerichte online marketing. Zoekmachine-adverteren is bijvoorbeeld een zeer effectieve manier om op te vallen tussen het enorme aanbod aan vacatures. 

Daarom Speak

  • .NET specialist sinds 2001
  • Alle expertises in huis
  • Maatwerk en koppelingen
  • Umbraco Gold Partner
  • Google Partner

Aan de slag!

Wil jij jouw eigen werken-bij website laten maken? Bij Speak hebben we uitgebreide ervaring in het maken van werken-bij websites, websites, webshops, klantportalen en apps. Wij weten dan ook precies hoe we een gebruiksvriendelijke en efficiënte werken-bij website moeten maken. Hierbij besteden we natuurlijk aandacht aan jouw visie en hanteren we jouw huisstijl. Neem nu contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Mark
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!