Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
Autopallas Autoverhuur is de grootste verhuurder van personenauto’s, bestelbusjes en personenbussen in Noord-Nederland. Verhuizen, een weekendklus of een dagje uit? Ondernemer of particulier? Het uitgebreide wagenpark van Autopallas zorgt altijd voor passend vervoer.
Dankzij een succesvolle samenwerking op het gebied van online marketing werd Autopallas Autoverhuur met de oude website altijd goed gevonden in Google en scoorde goed wat betreft conversie. Echter liepen deze cijfers terug maar had dit te maken met de afwezigheid van een responsieve design, was updaten niet meer voldoende en de sterk verouderde techniek. Een perfect moment voor Autopallas om de horizon te verbreden en te zoeken naar een toekomstbestendig CMS.
De nieuwe, professionele en responsive website is gebouwd op het gebruiksvriendelijke CMS Umbraco. Umbraco is flexibel, eenvoudig te beheren en uitbreidingen en koppelingen zijn altijd makkelijk gerealiseerd. Natuurlijk hebben wij Autopallas geholpen bij de verhuizing van de website, zodat deze ook voor de bezoeker en Google zo goed mogelijk verliep. Enkele bijzonderheden van deze website was bijvoorbeeld de splitsing van diverse soorten autoverhuur: personenauto’s, bedrijfswagens, aanhangwagens, personenbus. Door een overzichtelijk design kan zowel de oriënterende bezoeker makkelijk zijn weg vinden, als de bezoeker die al precies weet wat hij wilt.
Het belangrijkste doel van de website voor Autopallas? Het aantal reserveringen natuurlijk! Om autopallas flink wat tijd te besparen, komen alle reserveringen overzichtelijk per vestiging binnen. Ook wordt het reserveringsproces deels geautomatiseerd, het betreffende voertuig en details wordt al ingevuld, om zodoende de backoffice van Autopallas volledig te ontlasten.
De vergaarde data, die we al hadden door onze online marketing campagnes, is gebruikt om diverse conversie optimalisatieslagen toe te passen. Onze online marketeers hebben alle belangrijke conversiepunten (reserveren of contact opnemen) meetbaar gemaakt via Google Tag Manager. Deze data wordt doorgestuurd naar Google Analytics, waar de resultaten in een overzichtelijk dashboard worden getoond. Zo kunnen onze online marketeers de website en campagnes doorlopend optimaliseren!