Start vandaag nog met het realiseren van jouw ambities. Neem contact op voor een afspraak of laat hieronder je gegevens achter.
VuurKracht, een adviesbureau voor zowel startende als gevestigde ondernemers in Noord-Nederland, heeft een nieuwe eigenaar en een nieuwe look-and-feel. Door het ontwikkelen van een nieuw logo en nieuwe website is VuurKracht klaar voor de toekomst en kan het bureau beginnen aan een volgend hoofdstuk.
Bij een restyling van het logo is doorgaans het beste uitgangspunt dat het nieuwe logo zoveel op het oude logo moet lijken dat de opgebouwde herkenbaarheid zo goed mogelijk in stand blijft. Met dat uitgangspunt zijn we aan de slag gegaan om het logo van VuurKracht klaar te stomen voor de toekomst.
Voor het nieuwe logo is gekozen voor een driehoek die centraal staat voor drie spelers: VuurKracht, de ondernemer en een externe partij. Hierin is VuurKracht de verbindende factor. Verder is in het logo een V gecombineerd met een K wat resulteert in een krachtig, energievol beeldmerk. De kleur oranje staat voor vuur en nieuwe dromen waarmaken terwijl de kleuren zwart en grijs zorgen voor kracht en contrast. Ook in de kleur wit of een andere enkelvoudige kleur verliest het logo zijn herkenbaarheid niet. Zowel de kleuren als de vorm van het logo zijn bruikbaar in verschillende toepassingen en uitingen.
Anton van Nijkerk: ''Speak is in de ontwikkeling van het logo, vanuit een korte introductie, in staat een complete nieuwe branding te ontwikkelen die aansluit bij het bedrijf, de doelgroep en de ondernemer. Het resultaat: een nieuw design passend bij de vraag van vandaag!''
Samen met Anton van Nijkerk, eigenaar van VuurKracht, zijn we op zoek gegaan naar een overzichtelijke en toekomstbestendig website om het totaalpakket van diensten op het gebied van ondernemen aan te kunnen bieden. Zowel de techniek als het grafische ontwerp is volledig ingestoken op de beleving van de websitebezoekers. Websitebezoekers van jong tot oud navigeren makkelijk door de website.
De nieuwe website van VuurKracht is ontwikkeld in het professionele CMS Umbraco en is opgebouwd door middel van grid: een vernieuwende manier om het uiterlijk van een website te bepalen of te veranderen door gemakkelijk de indeling van een pagina aan te passen. Zo kan een element van onderaan de pagina bovenaan gezet worden, of halverwege de pagina, en kan voor elke pagina een andere layout gemaakt worden die voorheen onmogelijk was. Uiteraard hebben we ervoor gezorgd dat elke layout zich aanpast naar desktop, mobiel, tablet of andere apparaten.
Anton van Nijkerk: ''Door het flexibele grid zijn we dynamisch en besparen we op de kosten m.b.t. aanpassingen in de opmaak van de pagina’s. De website is ons visitekaartje en sluit perfect aan bij onze doelgroep en nieuwe diensten.''
VuurKracht is een bekend begrip geworden in de ondernemerswereld en ze hebben gedurende de jaren veel ondernemers mogen ondersteunen en adviseren. Om deze succesvolle cases meer onder de aandacht te brengen, hebben we een overzichtelijke projectenmodule in de website geïmplementeerd. Dankzij een grote header-afbeelding, genoeg ruimte voor tekst, video én afbeeldingen worden deze cases overzichtelijk gepresenteerd en krijgen websitebezoekers direct inzicht in de diversiteit in de ervaring van VuurKracht.
Anton van Nijkerk: '' We zijn zeer content met de samenwerking met Speak en de realisatie van onze nieuwe website. Voor het project geldt zeker mijn slogan: winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.''
Meer weten over deze case of de mogelijkheden?
Neem contact op voor vrijblijvend advies of een afspraak.